Laatste week - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Ineke Borst - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Ineke Borst - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ineke

07 December 2009 | Nederland, Dronten

Hallo allemaal,

Zoals vele van jullie al weten, ben ik de week nadat opa en oma de boer zijn geweest naar Nederland terug gekomen. In eerste instantie zou dit voor even zijn, maar naar overleg met het bedrijf hebben we besloten dat dit door omstandigheden definitief werd. Ik heb lang gewacht met dit vermelden maar dit kwam ook mede doordat ik de reis in eerste instantie gepland had als verrassing voor een vriendin die ging trouwen en ik aanwezig wilde zijn.
Dus dit was voorlopig mijn laatste verslag en wie weet komt er weer wat nieuws.
Bedankt voor alle reacties die de afgelopen maanden zijn gekomen op de verslagen vond het erg leuk om te lezen hoe het ging in nederland.
Liefs ineke

  • 07 December 2009 - 12:02

    Naomi:

    lieve Ien, jij was de leukste verassing op mijn bruiloft. het betekende een hele hoop voor mij dat je aanwezig was!
    ik vind het heel jammer dat het niets geworden is in Zwitserland. daar gaat mijn Heidi fantasie, hihihi
    tot snel, liefs Nam

  • 07 December 2009 - 13:50

    Ina:

    Heel jammer van je Zwitserland avontuur dat het zo moest eindigen.Maar hoofd om hoog borst voor uit en gaan voor het volgende wat er op je pad komt .
    Groeten Ina

  • 08 December 2009 - 07:57

    Sascha:

    Ha ineke,
    dus je bent weer terug? Jammer of vind je het wel prima zo. we moeten snel maar weer eens iets afspreken dan!! nou groetjes sascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Avontuurtje Zwitserland

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Laatste week

17 November 2009

Opa en Oma als verrassing

29 Oktober 2009

Sussies in Zwitserland

17 Oktober 2009

De herfst/winter is begonnen

04 Oktober 2009

Weer een weekje verder
Ineke

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 9173

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 06 Juni 2017

Vietnam

19 September 2009 - 21 Januari 2010

Avontuurtje Zwitserland

Landen bezocht: